Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

fått hjälp ?

Har världens absolut bästa man. Han har sökt om ett lån och fått beviljat . Är dock jätte orolig att det inte ska gå igenom . Om det gör det innebär det att jag blir i stort sett skuldfri. Snälla, håll tummarna för mig!!!

Härligt :) :) :)

Håller alla tummar och tår!

Samma här håller alla tummar och tår.:):):)

Jag tackar för att ni håller tummarna!!! Ni är så fina människor! Tycker ingen av oss förtjänar att leva i detta helvete. Nu håller jag tummarna själv och längtar till måndag så man förhoppningsvis får ett besked om att lånet gått igenom. Vet inte vad jag gör annars... Vågar inte bli glad förrän pengarna sitter på kontot.

Det gick bra :) nu återstår bara att fortsätta kolla på vilka lån jag har och hur mycket dom har växt. Jag förstår efter samtal med kfm och inkasso att dom verkligen har växt. Rätt skrämmande, hur tokigt det kan bli. Vad har man satt sig i? Känns omöjligt ibland att ta sig ur det här träsket. .. hoppas på att göra det någon gång. ....

Det gick bra :) nu återstår bara att fortsätta kolla på vilka lån jag har och hur mycket dom har växt. Jag förstår efter samtal med kfm och inkasso att dom verkligen har växt. Rätt skrämmande, hur tokigt det kan bli. Vad har man satt sig i? Känns omöjligt ibland att ta sig ur det här träsket. .. hoppas på att göra det någon gång. ....

Går inte dom flesta med på ackordförslag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp