- Meddelanden
- 270
- Mottagna reaktioner
- 86
- Poäng
- 246
Kravet på kfm är 56.000 kr men när jag kontaktar lumify är det 61.0000 kr jag ska betala? Hur är det möjligt?
Inte vid bestridanJag betalade in i onsdags. Lumify har fått pengarna och sagt till mig att de meddelar KFM. Hade till 12 juni på mig att ”agera” Jag loggade in nu och det är kvar på mina sidor. Valde att bestrida och skrev att jag hade betalt. Vad ska jag göra nu? Betalade ju i ”tid” och har underlag på det? Kan jag ändå få en anmärkning?
Följ ärendet på mina sidor. Du ser ditt bestridande och du ser sannolikt att nästa steg är att KFM ska fatta sitt beslut. Innan det beslutet ska fattas måste KFM kolla så det är betalt. Så du kan vara helt lugn. Du har gjort helt rätt.Jag betalade in i onsdags. Lumify har fått pengarna och sagt till mig att de meddelar KFM. Hade till 12 juni på mig att ”agera” Jag loggade in nu och det är kvar på mina sidor. Valde att bestrida och skrev att jag hade betalt. Vad ska jag göra nu? Betalade ju i ”tid” och har underlag på det? Kan jag ändå få en anmärkning?
Om du har bestridit och gjort det i tid och till rätt mejladress så kommer du INTE att få en anmärkning.Har betalt mitt lån förra veckan och credifi har återkallat . Dock syns det inte hos kfm. Jag har mailat kfm att jag betslt( går ej att komma fram på Tele) samt bestridit där jag angivet att jag betalt. I morgon är sista dagen, kan jag ändå få en anmärkning? Jag har ju betalt för 1 vecka sedan?
Bestred på hemsidan samt mailade att jag betalat .Om du har bestridit och gjort det i tid och till rätt mejladress så kommer du INTE att få en anmärkning.
Bra jobbat!
Gäller detta trots att jag ju skrev på delgivningen innan jag betalade in ?Om du har bestridit och gjort det i tid och till rätt mejladress så kommer du INTE att få en anmärkning.
Bra jobbat!
Ja, det gäller! Man kan signera föreläggandet och ändå bestrida efteråt.Gäller detta trots att jag ju skrev på delgivningen innan jag betalade in ?
Oroa dig inte, betalningen registreras nog imorgon eller i veckan. Det är måndag idag och de har många andra att ta hand om. Du har all rätt med dig och det finns inget att oroa sig för.Har betalt mitt lån förra veckan och credifi har återkallat . Dock syns det inte hos kfm. Jag har mailat kfm att jag betslt( går ej att komma fram på Tele) samt bestridit där jag angivet att jag betalt. I morgon är sista dagen, kan jag ändå få en anmärkning? Jag har ju betalt för 1 vecka sedan?