4 Januari 2021 #1 E Erks Gäst Poäng: 0 Har god ekonomi och sådär, men behöver ett tillskott och det är ganska bråttom. Fått MASSOR av förslag på 150k. Vilka skall jag ta? Moank, forex, brocc, Santander osv. Ica, ikano m.m.
Har god ekonomi och sådär, men behöver ett tillskott och det är ganska bråttom. Fått MASSOR av förslag på 150k. Vilka skall jag ta? Moank, forex, brocc, Santander osv. Ica, ikano m.m.
4 Januari 2021 #2 R Rufus V.I.P Poäng: 537 Blev medlem 22 Augusti 2019 Meddelanden 883 Mottagna reaktioner 419 Poäng 537 Erks sa: Har god ekonomi och sådär, men behöver ett tillskott och det är ganska bråttom. Fått MASSOR av förslag på 150k. Vilka skall jag ta? Moank, forex, brocc, Santander osv. Ica, ikano m.m. Klicka för att se resterande... Av dem du nämner så skulle jag föreslå Santander och Ica så slipper du kompletteringar.
Erks sa: Har god ekonomi och sådär, men behöver ett tillskott och det är ganska bråttom. Fått MASSOR av förslag på 150k. Vilka skall jag ta? Moank, forex, brocc, Santander osv. Ica, ikano m.m. Klicka för att se resterande... Av dem du nämner så skulle jag föreslå Santander och Ica så slipper du kompletteringar.
4 Januari 2021 #3 R Rufus V.I.P Poäng: 537 Blev medlem 22 Augusti 2019 Meddelanden 883 Mottagna reaktioner 419 Poäng 537 Rufus sa: Av dem du nämner så skulle jag föreslå Santander och Ica så slipper du kompletteringar. Klicka för att se resterande... Collector och Remember funkar ocks.
Rufus sa: Av dem du nämner så skulle jag föreslå Santander och Ica så slipper du kompletteringar. Klicka för att se resterande... Collector och Remember funkar ocks.
4 Januari 2021 #4 J Jenka V.I.P Poäng: 407 Blev medlem 7 Maj 2020 Meddelanden 418 Mottagna reaktioner 234 Poäng 407 Erks sa: Har god ekonomi och sådär, men behöver ett tillskott och det är ganska bråttom. Fått MASSOR av förslag på 150k. Vilka skall jag ta? Moank, forex, brocc, Santander osv. Ica, ikano m.m. Klicka för att se resterande... Ett hett tips är att utgå från vilka räntesatser som du har blivit erbjuden hos respektive kreditgivare ...
Erks sa: Har god ekonomi och sådär, men behöver ett tillskott och det är ganska bråttom. Fått MASSOR av förslag på 150k. Vilka skall jag ta? Moank, forex, brocc, Santander osv. Ica, ikano m.m. Klicka för att se resterande... Ett hett tips är att utgå från vilka räntesatser som du har blivit erbjuden hos respektive kreditgivare ...
4 Januari 2021 #5 Z Zaozi V.I.P & LF entusiast Poäng: 707 Blev medlem 27 April 2020 Meddelanden 1 515 Mottagna reaktioner 796 Poäng 707 Fick du något bud från Marginalen? Skulle i så fall ta dom.
4 Januari 2021 #6 A Amiro V.I.P Poäng: 357 Blev medlem 21 Oktober 2020 Meddelanden 588 Mottagna reaktioner 150 Poäng 357 Vad hade du för förutsättningar?
4 Januari 2021 #7 A AphexTwin V.I.P & LF entusiast Poäng: 897 Blev medlem 4 Januari 2019 Meddelanden 2 049 Mottagna reaktioner 1 148 Poäng 897 Det är nog bara Santander jag skulle ta av dom du nämnde. Var det fler än dessa?
5 Januari 2021 #8 E Erks Gäst Poäng: 0 Tog Santander och allt bara flöt igenom. Räntan OK. Det enda som oroar mig är om jag skulle behöva låna till bil eller liknande framöver inom några månader.
Tog Santander och allt bara flöt igenom. Räntan OK. Det enda som oroar mig är om jag skulle behöva låna till bil eller liknande framöver inom några månader.
5 Januari 2021 #9 E Egon V.I.P Poäng: 497 Blev medlem 21 September 2020 Meddelanden 844 Mottagna reaktioner 325 Poäng 497 Hur många förslag på 150,000 SEK fick du mer exakt?
5 Januari 2021 #10 A AphexTwin V.I.P & LF entusiast Poäng: 897 Blev medlem 4 Januari 2019 Meddelanden 2 049 Mottagna reaktioner 1 148 Poäng 897 Erks sa: Tog Santander och allt bara flöt igenom. Räntan OK. Det enda som oroar mig är om jag skulle behöva låna till bil eller liknande framöver inom några månader. Klicka för att se resterande... Dom brukar erbjuda höjning vad jag vet.
Erks sa: Tog Santander och allt bara flöt igenom. Räntan OK. Det enda som oroar mig är om jag skulle behöva låna till bil eller liknande framöver inom några månader. Klicka för att se resterande... Dom brukar erbjuda höjning vad jag vet.