Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått erbjudandekod från Finaref/Ellosprivatlån

Ligger man bättre till att få lånet beviljat med en erbjudandekod från Ellos eller? Fick hem ett brev med denna kod tillsammans med ansökan.

De tar UC i vilket fall som helst och om du inte är kreditvärdig går inte att få lån.

det är det inte.
detta är bara adresserad reklam och lockbrev för att ni ska söka lånet.flertalet lånegivare skickar ut sådanna här brev.jag har skuld hos finaref och fått brev hem med lånevillkor m.m??ävan fått från bla freedom finance.
finaref är hårda som sagt tar uc.men som alltid så är det ju olika person till person.men lättare med koder är det inte.

Tack för infon. Jag trodde i min enfald att det skulle vara lättare med kod.

I regel är dessa koder endast till för att deras marknadsföringsavdelningar ska veta var de får respons på sina annonser.

Det är alltså inga extra bra erbjudanden man får.

Ellos/finaref till hör de med högst ränta om man bortser från SMS lån. Tror den effektiva ligger på ca 36%...

Kan tillägga att jag gjorde ett försök och ansökte om lån hos Ellos. Men icke.Fick avslag. Har en enda anmärkning kvar sedan 2009 som ligger och spökar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp