Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått avslag efter inledande

Jag vet inte varför men jag har en känsla utav att någonting här inte stämmer.

Det är kanske troligt att EN aktör kan missa att rapportera in en skuld men att 6 stycken gör det är varesej troligt eller sannolikt.

Håller med ovanstående. En kan missa men inte så många å till dessa summor. Följer med spänning denna tråd.

Tror faktiskt ts döljer något. Faktiskt avslag på sin skuldsanering följande för nya lån mm. Inget att skämmas över.

Tror faktiskt ts döljer något. Faktiskt avslag på sin skuldsanering följande för nya lån mm. Inget att skämmas över.
Jag döljer absolut ingenting. Jag lovar, jag förstår inte själv vad det är som har hänt! Enligt handläggare har jag bara skickat in de skulder i ansökan för 917421 men det stämmer inte.

Jag vet inte varför men jag har en känsla utav att någonting här inte stämmer.

Det är kanske troligt att EN aktör kan missa att rapportera in en skuld men att 6 stycken gör det är varesej troligt eller sannolikt.
Vad är det som kan ha blivit fel! Enda är ju att mina skulder inte kommit med i ansökan? Eller vad kan det annars vara?

IMG_1320.png
Här är de som skickat in.
Kan inte se de 6 som saknas

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp