Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fått avslag efter inledande

har lagt tid nu på att skicka in en ny ansökan. Tagit bilder där skulderna uppgår till 1,6 och har foto på vilka skulder jag la in nu. Är flera som saknas så något måste ha blivit fel i förra ansökan, Men bara köra på nytt! Mest nervös vad som kommer hända nu. Ska få tillbaka pengar jag betalat in till Kf då löneutmätning inte kommit igång än.
Har inte fått något från inkasso än heller! Håller tummar för er andra att det inte blivit någon miss med ansökan.
Borde du inte kunna få se den ansökan du skickade in? Spelar väl ingen roll kanske om dom ändå säger dom inte var med. Men så tråkigt att du trodde dom var med o sen var dom inte det!

Borde du inte kunna få se den ansökan du skickade in? Spelar väl ingen roll kanske om dom ändå säger dom inte var med. Men så tråkigt att du trodde dom var med o sen var dom inte det!
Ja det är riktigt ledsamt! Var så noga och hade skrivit upp varenda skuld som jag la till. Gjort excelfil med alla skulder! Ser ännu fler som inte varit med,
Men hur kan de först i så fall ge inledande att jag inte kan betala sen ändra sig nu? Det är det jag är mest nyfiken på

Överklagade min första ansökan, du kan skicka din överklagan till handläggaren så skickar dlm det vidare.
Om beslutet var nej pga du inte är insolvent så är det värt överklaga här då inte skulden är med.

Har för mig du kan se en kopia av din ansökan på KFs hemsida när du loggar in, iaf om du gjorde den digitalt.

Processen är nog snabbare med att överklaga än att skicka ny ansökan.

Vill minnas jag skickade överklagan just innan julen och fick väl beslutet på min överklagan i slutet av januari.

Du har dessutom något konkret att överklaga över, hade inte direkt jag.

Ja det är riktigt ledsamt! Var så noga och hade skrivit upp varenda skuld som jag la till. Gjort excelfil med alla skulder! Ser ännu fler som inte varit med,
Men hur kan de först i så fall ge inledande att jag inte kan betala sen ändra sig nu? Det är det jag är mest nyfiken på
Ja det är ju så konstigt!

Överklagade min första ansökan, du kan skicka din överklagan till handläggaren så skickar dlm det vidare.
Om beslutet var nej pga du inte är insolvent så är det värt överklaga här då inte skulden är med.

Har för mig du kan se en kopia av din ansökan på KFs hemsida när du loggar in, iaf om du gjorde den digitalt.

Vill minnas jag skickade överklagan just innan julen och fick väl beslutet på min överklagan i slutet av januari.

Gjorde en ny ansökan direkt! Nåt måste blivit fel när jag skickade in för vet att jag skrev alla mina lån men då har jag väl inte de.

Går väl inte överklaga nu när jag skickat in en ny?

Var det enbart det som var skäl till avslag?

Gjorde en ny ansökan direkt! Nåt måste blivit fel när jag skickade in för vet att jag skrev alla mina lån men då har jag väl inte de.

Bättre å överklaga om du vet att det grundar sig på fel uppgifter. Även om man missar en skuld när man skickar in ansökan så ska det vara med sen för bolagen ska rapportera in skulderna. Å.även om du fått med fler skulder ön du haft så ska det rimligtvis stämma i slutändan ändå. Hade du kollat med handläggaren om vivus och remember var med?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp