Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Fått avslag efter inledande

Hur kan typ 40% utav skulderna du skrev inte ens komma med?

Alltså jag blir bara arg när jag ser hur jävla oseriöst detta hanteras utav en myndighet.

Hur kan typ 40% utav skulderna du skrev inte ens komma med?

Alltså jag blir bara arg när jag ser hur jävla oseriöst detta hanteras utav en myndighet.
Ja jag vet att när jag fyllde i var det sammanlagt nästan 1,6 miljoner. Så kan inte ha missat! Hade stenkoll på mina skulder.

Om det är uppenbart fel, så hade jag isåfall överklagat, istället för att skicka in en ny ansökan.

Om det är uppenbart fel, så hade jag isåfall överklagat, istället för att skicka in en ny ansökan.
Det är ju det jag inte vet! Jag såg när jag fyllt i alla skulder i ansökan att det blev nästan 1,6. Men enligt handläggaren var alla med i beslutet som fanns i ansökan

Är det samma avslag på inledande som diskuteras i två separata trådar?

Men så tråkigt! O ännu mer när det verkar ha blivit nåt fel.

har lagt tid nu på att skicka in en ny ansökan. Tagit bilder där skulderna uppgår till 1,6 och har foto på vilka skulder jag la in nu. Är flera som saknas så något måste ha blivit fel i förra ansökan, Men bara köra på nytt! Mest nervös vad som kommer hända nu. Ska få tillbaka pengar jag betalat in till Kf då löneutmätning inte kommit igång än.
Har inte fått något från inkasso än heller! Håller tummar för er andra att det inte blivit någon miss med ansökan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp