Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Får man svar på helgen från lendo ??

Har tänkt dra iväg en ansökan i morgon på 200k via lendo eller advisa , men som sagt 5 förfrågningar senaste gjord 2020-07-15 Blev inget då men hade även då skulder synligt på 430 k , nu idag 0kr och 1,5 i betyg , men kan dom misstänka att jag fått något i juli när jag sökte senast eller de borde synts nu såfall ? :)

Du har bra förutsättningar men konstigt historik, det är inte riktigt normalläge att få bort 430k och sedan ska du låna 200k igen

Har tänkt dra iväg en ansökan i morgon på 200k via lendo eller advisa , men som sagt 5 förfrågningar senaste gjord 2020-07-15 Blev inget då men hade även då skulder synligt på 430 k , nu idag 0kr och 1,5 i betyg , men kan dom misstänka att jag fått något i juli när jag sökte senast eller de borde synts nu såfall ? :)
'
Som lasse säger, detta känns som en konstig historik och det finns ett scenario som jag vill lyfta.
Behöver inte vara så, men jag känner igen denna typ av story.

Om det är spelpengar du vunnit och betalat av dina skulder, men nu ska låna för spelberoende igen så vill jag inte annat än slå dig i skallen med en hammare så du vaknar från dina drömmar.
Du anar inte vilket misstag du gör och vilka konsekvenser det får innan det är för sent. Dessa 200k du lånar är snabbt 1 miljon blanco.

Du kommer inte lyckas bättre än någon annan här inne som har miljonskulder och banker/inkasso och kronofogden i hälarna.

Som jag sa: behöver inte vara så, men är det så. VAKNA!

Nej det finns inga som helst planer att använda dom till något spelande , dessa 200k vid ett eventuellt lån ska gå till en anhörig som gick in och hjälpte med 200k i dom 430.000 som jag hade innan till dyra räntor

Men det jag mest vill veta är att om jag hade fått något när jag gjorde min senaste ansökan 2020-07-17 borde det isåfall ha synts nu på uc så inte det gått för kort tid och att det sabbar ?

Men det jag mest vill veta är att om jag hade fått något när jag gjorde min senaste ansökan 2020-07-17 borde det isåfall ha synts nu på uc så inte det gått för kort tid och att det sabbar ?

Ja det borde man tycka

Någon mer som vet om det skulle synts efter 2 månader om man fått något lån , som sagt har jag inte fått något 2020-07-17

Någon mer som vet om det skulle synts efter 2 månader om man fått något lån , som sagt har jag inte fått något 2020-07-17
Ja det ska synas. Däremot kommer de se att du hade 430 k i lån nyligen men att det är nollat/avslutat nu. Men hur viktig den historiken egentligen är vet jag inte

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp