- Meddelanden
- 237
- Mottagna reaktioner
- 151
- Poäng
- 337
Korrekt.Min årsinkomst när jag deklarerade är 514k ( jobbade lite extra) kanske borde skriva in den istället.
Korrekt.Min årsinkomst när jag deklarerade är 514k ( jobbade lite extra) kanske borde skriva in den istället.
Självklart ska du skriva in den. Då har du ett helt annat utgångsläge än jag först skrev.Min årsinkomst när jag deklarerade är 514k ( jobbade lite extra) kanske borde skriva in den istället.
Jag hade som mest ungefär 900 K med en årsinkomst på ungefär 450 K så det går. Eller i alla fall gick för det var för några år sedan och allt har blivit tuffare. Men utifrån vad jag har läst i tråden tror jag du har en bra chans. Och skriv in så hög inkomst som möjligt (inom ärlighetens ramar). Även extrajobb är ju pengar du har tjänat och då kommer du ju dessutom under 1.0 i belåningsgrad. Super för att få algoritmerna att le vanligtKänns som att det borde gå, har läst en del inlägg på den här sidan o det verkar som att det finns människor här som har betydligt högre lån än årsinkomst. Jag jobbar natt o har OB, men det kanske inte långivarna bryr sig om.

Finns tyvärr inget kort svar till det, men det är först vinskatt från när vi sålde våran lgh o sedan ett gammalt uppskov från tidigare försäljning, sedan är det ett privatlån som jag vill bli av med. Tack för svarJag hade som mest ungefär 900 K med en årsinkomst på ungefär 450 K så det går. Eller i alla fall gick för det var för några år sedan och allt har blivit tuffare. Men utifrån vad jag har läst i tråden tror jag du har en bra chans. Och skriv in så hög inkomst som möjligt (inom ärlighetens ramar). Även extrajobb är ju pengar du har tjänat och då kommer du ju dessutom under 1.0 i belåningsgrad. Super för att få algoritmerna att le vanligt
Även ren nyfikenhet (svara inte om det av någon anledning tar emot): varför ska du betala in typ en halv miljon till skatteverket?
Stort tack för svarSjälvklart ska du skriva in den. Då har du ett helt annat utgångsläge än jag först skrev.
Glömde att skriva att jag har betalat av en hel del lån med vinsten direkt efter försäljningen, så därför är dom pengar slut som man egentligen ska betala med.Finns tyvärr inget kort svar till det, men det är först vinskatt från när vi sålde våran lgh o sedan ett gammalt uppskov från tidigare försäljning, sedan är det ett privatlån som jag vill bli av med. Tack för svar