Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Får man lån på 468 000 kr med årsinkomst på 423 000 kr?

Hejsan
Tror ni att man får ett lån på 468k om man har en årsinkomst på 423k?
0 lån, 0 ff, låg UC score. Lånet ska gå till skatteverket.
Mvh
Big L

Hej,

Det beror också på vad du har för övriga månadskostnader och hur mycket du har kvar i plånboken efter du betalat räkningar, mat, transport med mera.

Men med de förutsättningarna är det inga problem att få ett lån på runt 500 000. Mitt tips är att söka via Lendo så tas bara en UC men du prövas mot ett tiotal lånegivare. Lycka till!

Hej,

Det beror också på vad du har för övriga månadskostnader och hur mycket du har kvar i plånboken efter du betalat räkningar, mat, transport med mera.

Men med de förutsättningarna är det inga problem att få ett lån på runt 500 000. Mitt tips är att söka via Lendo så tas bara en UC men du prövas mot ett tiotal lånegivare. Lycka till!
Stort tack för svar, Låg hyra, inga extravaganta utgifter. Dom pengar går mest åt till min son :)

Det tror jag faktiskt.
Iallafall runt den summan.
För din egen skull hoppas jag att du inte har speltransaktioner men det utgår jag någonstans ifrån att du inte har.

Tror tyvärr inte att du får låna det beloppet. Skulle jag gissa så skulle jag säga max 400.000

35.000 brutto med ett barn blir tufft.

Jag gissar ett vuxet barn

Tror tyvärr inte att du får låna det beloppet. Skulle jag gissa så skulle jag säga max 400.000

35.000 brutto med ett barn blir tufft.
Känns som att det borde gå, har läst en del inlägg på den här sidan o det verkar som att det finns människor här som har betydligt högre lån än årsinkomst. Jag jobbar natt o har OB, men det kanske inte långivarna bryr sig om.

Känns som att det borde gå, har läst en del inlägg på den här sidan o det verkar som att det finns människor här som har betydligt högre lån än årsinkomst. Jag jobbar natt o har OB, men det kanske inte långivarna bryr sig om.
Min årsinkomst när jag deklarerade är 514k ( jobbade lite extra) kanske borde skriva in den istället.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp