De låter lite märkligt och du vill väl svaret från skv igår också?Förstår inte varför det skulle vara modell-specifikt för använda avdraget? Vi pratar om en leverans och- installationstjänst.
Typ Inte smart tv och bara analog insignal . Ettan tvåan fyran sexan? De gamla gratis kanalerna

Ja enligt skatteverket är det inga problem, tv-köpet har inget med saken att göra utan en tilläggstjänst för installationenDe låter lite märkligt och du vill väl svaret från skv igår också?

Ja men precis de va så jag uppfattade det också, sen fick du ju bra råd härifrån av Lize också.Ja enligt skatteverket är det inga problem, tv-köpet har inget med saken att göra utan en tilläggstjänst för installationen![]()
Har en 55" LG OLED idag men håller på fixa ordning vardagsrummet så vi tänkte uppgradera till en 65" och blir nog dennaJa men precis de va så jag uppfattade det också, sen fick du ju bra råd härifrån av Lize också.
Vad blir det för tv? Så sugen på en ny stoooor
Trevlig!! Men shit va dyrt det är att köpa TV alltsåHar en 55" LG OLED idag men håller på fixa ordning vardagsrummet så vi tänkte uppgradera till en 65" och blir nog denna
![]()
LG 65" G1 4K Evo OLED TV (2021)
Nästa generations OLED Evo panel har gjorts om för ljusare, mer effektfull bildkvalitet och tydligare bild. Njut av vår Gallery Design TV som hänger perfekt intill din vägg som ett konstverk.www.elgiganten.se
Jag är sjukt kräsen också. Finns billigare men OLED är dyrare paneler så kostar därefter. Tror jag gav 16,000 för min 55" för 3 år sen.Trevlig!! Men shit va dyrt det är att köpa TV alltså
Skulle aldrig köpa den billigaste TV eller nå budget märke.. vad är skillnad på OLED och QLED? Förstår att man blir arbetsskadad, men det är bara bra då kastar man heller inte bort pengarna genom att chansa.Jag är sjukt kräsen också. Finns billigare men OLED är dyrare paneler så kostar därefter. Tror jag gav 16,000 för min 55" för 3 år sen.
Men som med all elektronik nu för tiden får man nog vara beredd att lägga minst 10,000 om man ska ha något bra.
Jag må vara lite arbetsskadad från de år jag jobbade som säljare på onoff och siba också!
OLED betyder organisk ljus-emitterande diodSkulle aldrig köpa den billigaste TV eller nå budget märke.. vad är skillnad på OLED och QLED? Förstår att man blir arbetsskadad, men det är bara bra då kastar man heller inte bort pengarna genom att chansa.