Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Får man ansöka om studielån när man har löneutmäting?

Har 2-3 månader kvar på min löneutmätning. Och nästa månad ska jag ut på praktik under 5 veckor... har då ansökt om studielån o bidrag för den månaden men har anmärkningar hos kronofogden 5 st samt löneutmätning i 2-3 månader till:( Kan dom bevilja studiemedel?? Har aldrig haft studiemedel förut...Har lämnat in en ansökan för 2 veckor sen men inte fått svar:/

Ja. Det görs ingen kreditprövning

Har 2-3 månader kvar på min löneutmätning. Och nästa månad ska jag ut på praktik under 5 veckor... har då ansökt om studielån o bidrag för den månaden men har anmärkningar hos kronofogden 5 st samt löneutmätning i 2-3 månader till:( Kan dom bevilja studiemedel?? Har aldrig haft studiemedel förut...Har lämnat in en ansökan för 2 veckor sen men inte fått svar:/
Du kan kolla datum...Ansökningar från 16 okt behandlas nu tex. Sen får du nog räkna med minst 4 veckor innan svar.

Men visst är det som så att man inte får ha skulder som är hos KFM om man söker om CSN?
Eller?

Vore märkligt tänker jag om jag har obetalda CSN-fakturor på 10.000 kronor och sen om jag ändå får fortsätta ta CSN?
Vet inte ska sägas men är nyfiken på hur det fungerar.

Alla möjliga frågor och svar finns på deras hemsida. Surfa in sök och du får svar.

Om du nu vet var på deras hemsida det står så kan du ju lägga upp det här, hade jag vetat var jag hittar svaret så hade jag inte frågat här.
Vi hade ju likväl kunnat avyttra forumet och bara hänvisa till Google och diverse företags hemsidor i det fallet.

Jag har redan kollat deras hemsida o hittar inge svar på min fråga...har ringt dom o frågat hur de går med min ansökan men dom är inte klara me den en:/ borde ha rätt till bidrags delen iaf men visar väl sig hur de blir..

Jag har redan kollat deras hemsida o hittar inge svar på min fråga...har ringt dom o frågat hur de går med min ansökan men dom är inte klara me den en:/ borde ha rätt till bidrags delen iaf men visar väl sig hur de blir..

Om du har rätt till bidrag har du rätt till lånen, det går hand i hand.

Inte jag heller. MItt svar var till FKR.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp