Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Får jag anmärkning hos Kronofogden?

Hur mycket fick ni låna? Tog de över era befintliga huslån eller fick ni behålla dem?
Undra lite om proceduren kring detta,för det var ett så kallat omstartslån eller?
Kom de och värdera erat hus oxå,antar det måste finnas ett övervärde på huset mot vad ni har befintliga lån på? Många frågor...men skulle bli glad om du ville förklara lite hur ni gick till väga och hur krångligt det var eller inte ! Man känner sej så utlämnad..när det är kaotiskt ekonomiskt! Tack på förhand

Det var krångligt och inte roligt alls!
Sökte den 11/11, och allt var klart i början på denna vecka, 3-4/12!
Det tog lång tid, mycket papper och en vidimering av 2 grannar, jättekul och gå in till dom och få påskrivet.....usch!
Det är ett omstartslån, ja, och vi får behålla våra bottenlån, topplånet ville dom ha och lösa!
Vi fick värdera huset också, det var väl inte värt så mycket som dom velat ha det till, men vi fick lånet, och jag fick löst 85 % av mina skulder!
Är så lättad, äntligen har klumpen i magen försvunnit, jag behöver inte leta en massa nya lån!
Det var väl värt jobbet med allt psppersarbete för att känna denna lättnad!

Förresten, mitt ärende är återkallat nu hos KF, ringde inkassobolaget idag, dom har fått pengarna nu, skönt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp