Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Får inkassokrav vid i ledande skuldsanering

Hej. För att förtydliga, har fått förslag på betalplan som jag godkänt , såg alla som va med i skuldsaneringen dvs alla borgenärer, det stod ju på brevet jag fick via kivra, Fick idag ett inkassokrav från ett inkasso bolag som finns med i skuldsaneringen , visst nu är det inte helt klart än eller beviljats än. Men kan dom skicka inkassokrav så , när dom finns med och processen är igång?

Ja dom försöker. Betala inget!

Jag blev helt plötsligt erbjuden div avbet.planer från inkassobolag då jag fick mitt inledande trots att de tidigare inte gått med på det.

Dessa frågor dyker upp med jämna mellanrum och det brukar röra sig om automatiska utskickl. Gissar på samma denna gång - misstag och automatiskt utskick från inkasso som inte stoppats. Men efter inledande så har dom lämnat in skulden till KFM så dom har koll på att den är med i betalplan.

Jag blev helt plötsligt erbjuden div avbet.planer från inkassobolag då jag fick mitt inledande trots att de tidigare inte gått med på det.
Ja dom försöker asså, sjukt.

Dessa frågor dyker upp med jämna mellanrum och det brukar röra sig om automatiska utskickl. Gissar på samma denna gång - misstag och automatiskt utskick från inkasso som inte stoppats. Men efter inledande så har dom lämnat in skulden till KFM så dom har koll på att den är med i betalplan.
Ja det kan säkert vara så. Komiskt bara att få ett krav när man är igång med skuldsaneringen och detta bolag är med. Men säkert så att dom försöker

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp