Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Får inget samlingslån på ca 300000kr

har hån på totalt ca 300000kr till höga räntor. Men får inget samlingslån Pga detta höga belopp och hög uc score 20.1.

Rådet jag fått är att få ner skuldberget för att bättra på uc scoren och sen söka samlingslån till bättre ränta. Men får ju inte ner skulden till räntorna jag har idag allt går till räntor varje månad. Tala om moment 22.

Har inga skulder till KF och blankt på uc förfrågningar och årsinkomst på 343000kr. Vad gör man

Har du maximalt utnyttjade krediter?

ja tyvärr. Och kan ju som sagt inte betala av något då jag har massor i räntekostnader per månad. 7000kr nästan

Jag sökte samlingslån 350.000kr via Advisa förra veckan. Blev beviljad 100.000kr via Santander med 20.3% i UC score.

Förutsättningar:
Förfrågningar: 24st
Årsinkomst: 380.000kr
Synliga lån och krediter: 360.000kr
7 synliga krediter.

Trodde aldrig någonsin jag skulle bli beviljad men jag blev det. Med UC på 20,3% Sjukt.

Gick back mellan 10.000-15.000kr/ månaden. Men betalade av alla skit sms-lån och går back ”bara” 800kr nu.

Så testa Advisa.

ja tyvärr. Och kan ju som sagt inte betala av något då jag har massor i räntekostnader per månad. 7000kr nästan

Du kommer få lån om du betalar av lite på dina krediter.

Du har inga förfrågningar men vet att du inte får Samlingslån?

har hån på totalt ca 300000kr till höga räntor. Men får inget samlingslån Pga detta höga belopp och hög uc score 20.1.

Rådet jag fått är att få ner skuldberget för att bättra på uc scoren och sen söka samlingslån till bättre ränta. Men får ju inte ner skulden till räntorna jag har idag allt går till räntor varje månad. Tala om moment 22.

Har inga skulder till KF och blankt på uc förfrågningar och årsinkomst på 343000kr. Vad gör man
När sökte du samlingslån senast? Hur vet du att du inte får?
Prova en låneförmedlare, som tex Advisa, Lendo, Sambla eller Freedom finance

Du får garanterat lån via en förmedlare, men kanske inte hos din traditionella bank... om det ni stämmer att du inte skulle ha några förfrågningar. Dem är ju kvar i ett år så isåfall har du inte försökt på ett år att få ett samlingslån?

sökte för drygt ett år sedan och då kört. Glömde nämna att har en anmärkning på missbrukad credit sedan juni förra året men den skulden är betald. Så är väl den jag får vänta ut först innan jag kan få ett samlingslån. Bara 2 år kvar suck

sökte för drygt ett år sedan och då kört. Glömde nämna att har en anmärkning på missbrukad credit sedan juni förra året men den skulden är betald. Så är väl den jag får vänta ut först innan jag kan få ett samlingslån. Bara 2 år kvar suck

Det var ju ganska central info du missade.
Testa lendo eller så, går det så går det, annars vänta två år till.
Det är precis det här anmärkningar har som syfte, att varna andra kreditgivare.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp