- Meddelanden
- 891
- Mottagna reaktioner
- 551
- Poäng
- 577
Vilket jävla skämtbolag! Hade lån hos dom förra året. De gick med på en avbetalningsplan på 10 avbetalningar. 601:-/ bet. Har sparat planen som jag fick mailad i sep-14. Har alltid betalat punktligt. Dock har de hela perioden skickat påminnelser och hot om inkasso, som de skyller på tekniken, att det piper iväg. Förra månaden fick jag mail om att jag betalat för lite, de ville ha 495:- till fast jag betalat de 601:- enligt faktura enligt avbetalningsplan. Ifrågasatte detta och mailade iväg hela avbetalningsplanen så de fick se vad vi var överrens om i höstas. Fick inget svar, ingen respons ( otippat va?)
Nu när jag går in i min mail och plockar upp månadens faktura så har de ändrat beloppet från 601:- till 1096:- !!! Resterande fakturor har även de plötsligt fått nytt belopp, det högre!
Kan de göra så?? Höja upp beloppet med 495:-/ månad mitt i avbetalningsperioden? Utan att meddela mig, ingenting..
Ska kontakta dom men vet ju att de inte går att får tag på så himla lätt.
Jävla skitbolag, håll er undan!
Nu när jag går in i min mail och plockar upp månadens faktura så har de ändrat beloppet från 601:- till 1096:- !!! Resterande fakturor har även de plötsligt fått nytt belopp, det högre!
Kan de göra så?? Höja upp beloppet med 495:-/ månad mitt i avbetalningsperioden? Utan att meddela mig, ingenting..
Ska kontakta dom men vet ju att de inte går att får tag på så himla lätt.
Jävla skitbolag, håll er undan!