Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Får avslag på allt kan någon hjälpa mig, finns det ngt som kan rädda mig ur detta

Du kommer omöjligt få ett lån med vettig ränta med dessa förfrågningar, Du får sluta ansöka på 1 år..

Vad är dina förutsättningar på Creditsafe och Bisnode?

Med 54 ansökningar kommer du inte få ett dugg. Du måste vänta ett år tills don är borta

Vet hur det känns. I panik söker och söker man lån men det blir avslag och till slut sitter man där med många förfrågningar. Som tidigare sagts så måste du vänta till förfrågningarna har minskat tills du kan söka igen. Det ska helst vara max 5 st som någon skrev, för att du ska kunna få ett vettigt lån

Vet hur det känns. I panik söker och söker man lån men det blir avslag och till slut sitter man där med många förfrågningar. Som tidigare sagts så måste du vänta till förfrågningarna har minskat tills du kan söka igen. Det ska helst vara max 5 st som någon skrev, för att du ska kunna få ett vettigt lån
Måste ju finnas något sätt och kunna lösa detta tänker man liksom

Jag hade mycket bättre kreditupplysning än dig. Hade ca 17 förfrågningar. Inkomst innan skatt var ofta 42000kr fast anställning och ville samla lån för ca 300k och det var omöjligt utan medsökande. Fick tillslut 160k av plus1 med lösenkrav. Klarna kunde de inte lösa åt mig så behövde skicka bevis jag betalat till dom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp