Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Få ut pengar från klarna kort

Finns det någon möjlighet att få ut pengar från klarna kort, verkar helt omöjligt.
Har någon lyckats?

Finns det någon möjlighet att få ut pengar från klarna kort, verkar helt omöjligt.
Har någon lyckats?

Köp presentkort - sen sälj det. Du får minst 90% ut om det är ett vettigt presentkort.

Säljer jag på blocket då, eller vad är smidigast?
Tack för svaret för övrigt.

Du vet att du kan använda kortet överallt där visa funkar?
Jo, förstod det. Tänkte bara om det finns ett sätt att få ut 1000-2000kr till konto eller kontanter då det inte går med kortet. Ska nämligen utomlands, i vissa ställen är det enbart kontanter.

Aha . Tycker kortet bör funka på forex?. Tips är att beställa valuta via nätet . Och hämta ut i närmaste Forex butik. Så slipper du ev pinsamheter om kortet ej skulle funka?

Gå till en COOP. Handla en glass.. välj en självscanningskassa med kontantbetalning. Då blir du även erbjuden att runda upp.. alltså ta ut pengar. Du kan ta ut upp till 500kr. Klarna kortet kommer tro att du handlar mat. Självklart går det bra att göra detta i kassan men personligen tycker jag det är skönt när man slipper prata med någon. Alla butiker erbjuder heller inte kontantbetalning vid självscanningen men så fort det finns så blir du även alltid erbjuden att runda upp "ta ut" kontanter när du betalar.

Funkar även med Rikskupongskortet Edenred om man behöver ta ut via detta.

Senast jag var utomlands använde Cash 0 ggr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp