Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få samlingslån med synliga blanco på över 1mkr

Av flera skäl, framförallt för att jag har en nettoinkomst som är högre. Det är väl bättre om någon med 150.000 i lön per månad har 5.000 i blanco lån än om någon med 20.000 har 1.000?

I det fallet ja, den med högre inkomst har mindre lån i förhållande till inkomst. Ingen av de personer i det exemplet är speciellt belånade. Beroende på löptiden på lånet dock.

En bank lånar hellre ut 100K till 10 personer med 20K i inkomst än en 500K till två personer med 100K i inkomst.

behöver lite hjälp, glr det nån skillnad om man gör en ansökan på lördag, eller ska man vänta till en vardag?

behöver lite hjälp, glr det nån skillnad om man gör en ansökan på lördag, eller ska man vänta till en vardag?

Det brukar kvitta hos låneförmedlare. Vissa banker svarar på helgen och resten svarar på måndag. Bankerna har alltid en arbetsdag på sig att svara.

Jag har 1,2 miljoner i blanco varav två kreditkort om totalt 55.000 kronor (typ maxade) som jag betalar av nu innan månadsskiftet.

Årsinkomst: 1,1 miljoner
UC-betyg: 4,6

Vad tror ni mitt betyg kommer att landa på när kreditkorten är avbetalda?

Har blanco hos 6 olika långivare med bajsräntor och skulle behöva ett eller två samlingslån.

Vad tror ni om mina chanser?

Jag har 1,2 miljoner i blanco varav två kreditkort om totalt 55.000 kronor (typ maxade) som jag betalar av nu innan månadsskiftet.

Har blanco hos 6 olika långivare med bajsräntor och skulle behöva ett eller två samlingslån.

Hur många ff?

Glöm inte avsluta krediterna, det räcker inte med att bara betala dem.

Annars har du goda möjligheter för ett lån med bra ränta.

Har du många förfrågningar?

Glöm inte avsluta krediterna, det räcker inte med att bara betala dem.

Annars har du goda möjligheter för ett lån med bra ränta.

Har du många förfrågningar?

Jasså är det så? Jag läste någonstans att ett icke utnyttjat kreditkort kan vara bättre än inget alls

Jag har två förfrågningarna nu, varav en försvinner i månadsskiftet. Alltså innan jag tänkt att söka. Så en.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp