Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få ner ränta

Någon som lyckats förhandla ner sin ränta hos Sevenday? Hur gjorde du i så fall och togs ny ff? Tänkte själv försöka imorgon, har haft lånet i ett år och skött alla betalningar i tid. Alla förhandlingstips uppskattas!

Någon som lyckats förhandla ner sin ränta hos Sevenday? Hur gjorde du i så fall och togs ny ff? Tänkte själv försöka imorgon, har haft lånet i ett år och skött alla betalningar i tid. Alla förhandlingstips uppskattas!
Även erfarenheter av förhandling hos Nordnet vore mkt intressant!

Var många år sedan jag hade där, ringde. Sa att jag tyckte räntan var hög och stt lånet var välskött och jag tyckte räntan skulle ner. Ingen förfrågan vad jag minns. Fick ner räntan.

Enkelt, bara ringa och säga att du gärna vill få ner räntan. Har funkat för mig varje gång.

Någon som vet hur det funkat vid typ Remember och andra banker?

Vad har eran ränta legat på och vad fick ni ner den till?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp