Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få hjälp med lån av bekant

Jag har ingen som helst anledning att vara ironisk. Jag skriver vad jag menar, precis som jag var uppriktig med att jag inte tror många avundas dig så är jag lika uppriktig när jag säger att jag är glad att din ekonomi löste sig.
Jag och 95% av alla andra här vet hur det är att kämpa med sin ekonomi.
Vet precis hur det är då jag varit i den sitsen i många år nu, sen att folk här tycker jag pressat en person på pengar, jag frågade och hon ställde upp. Precis samma sak som att fråga sin familj, men då är det ingen som tycker att dom pressar sin familj. Folk här vet inte vilken relation hon och jag har. Men när dom fick reda på att jag fick hjälp så slår avundsjukan in och man blir kallad både de ena och de andra.
Tips till er andra: våga fråga folk om hjälp, jag slängde på ett skuldebrev och 10.000 kr sen va mitt liv förändrat.

Alla sätt är bra förutom dom dåliga :)!

Vet precis hur det är då jag varit i den sitsen i många år nu, sen att folk här tycker jag pressat en person på pengar, jag frågade och hon ställde upp. Precis samma sak som att fråga sin familj, men då är det ingen som tycker att dom pressar sin familj. Folk här vet inte vilken relation hon och jag har. Men när dom fick reda på att jag fick hjälp så slår avundsjukan in och man blir kallad både de ena och de andra.
Tips till er andra: våga fråga folk om hjälp, jag slängde på ett skuldebrev och 10.000 kr sen va mitt liv förändrat.

Jag hoppas att hennes man tycker likadant.

Vad ska jag använda det till? Berätta gärna vilken skillnad det är på detta mot att du fick låna pengar av din man.

Dessam vad ska jag med hans nr
Väx upp,jävla skillnad med lån mellan mig och min man.
Ärligt talat hon är din chef,betalar hon din lön också.
Inga moraliska tankar för hennes familj och barn,från nån av er?
Men it takes 2 to tango.
"What goes around cames around"
Jag skriver inte mera nu,släpper detta
Lycka till.

Vete fasiken om hur många här som hade sett det som att "lösa sin ekonomi" om ens chef är tvungen att ta ett lån på 300.000 för att man ens ska bli fri ifrån Kronfogden dock.
Kanske få ta allt med en nypa salt lite provocerande bakom och vill skapa en tråd som väcker uppmärksamhet :eek::D

Dessam vad ska jag med hans nr
Väx upp,jävla skillnad med lån mellan mig och min man.
Ärligt talat hon är din chef,betalar hon din lön också.
Inga moraliska tankar för hennes familj och barn,från nån av er?
Men it takes 2 to tango.
"What goes around cames around"
Jag skriver inte mera nu,släpper detta
Lycka till.
Typiskt svenska avundsjukan, men de kommer lösa sig för dig också. Önskar dig all lycka till, kämpa på!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp