Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få bort anmärkning, hos UC

...hos UC?
Hur lätt är det? Kan man dra en vals och lura bort den?

Någon som lyckats&hur gick ni till väga?

Har 30 anmärkningar av 31 som försvinner imorgon och en som gör det ganska exakt om 2 år och sex månader....

Hur fick du sista anmärkningen? Skickade du in delgivningskvittot utan att bestrida den och sedan inkom med en betalning långt senare kan du nog glömma att dom raderar den.

Bestred ärendet,
Fick ändå anmärkning.,
Om man bestrider så Går det till tingsrätten och därav blir det en dom men om du inte medgav eller hörde av dig i tid blir det tredskodom och det är en anmärkning i sig

Jag fick en efter att jag fått fel belopp av företaget att betala in. Summan var på 5500kr och fick alla uppgifter av företaget men fick några dagar senare ett utslag.
Kontaktade dem och de uppgav att de hade data problem och därav fick jag fel summa att betala, betalade in de sista 500kr och dett var upp till mig att kontakta UC och få bort den.

Gick lätt att få bort den efter att jag bifoga mail kontakten med företaget och kontoutdrag. Bara för att UC tar bort anmärkningen så försvinner den inte från Bisnode och andra kreditföretag så man måste göra samma sak med alla de andra också.

Hjäääälp fick anmärkning på uc av kommunal felparkering. Fick inget delgivningkvitto o skriva på utan bara brev att jag har skuld hos fogden... betalt den idag nu trots att det står att jag har tills 8november vad ska jag göra uc sjönk till 43procent????? Fick inga delgivningskvitton inget. Kan uc ta bort den ??????

Så det finns ingen möjlighet att få bort den? gud detta kmr förstöra allt och skicka mig till fogden vilken bra start på helgen helvete.. måste låtsas va glad o nöjd me allt så jobbigt att dom gör så här

Jag vet inte om jag har rätt. Kanske kan någon annan svara också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp