Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Få billån tillsammans – våra chanser att bli godkända?

Det där är ganska missvisande, 300 000 i blanco och kreditkort är inte små skulder i bankens ögon utan påverkar kreditbedömningen rejält. Att du fick lån med 700 000 säger mer om dåvarande kreditklimat eller individuell bedömning än att det är lätt generellt, idag är bankerna betydligt striktare och gör helt andra kalkyler.

700 000 k var år 2026, dnb. 2023 toypta finance. Men hennes man är nog helt grön.

Kan nästan lova. Har haft toyota finance.
Har ett annat förslag till er att bara betala bilen med 20% kontantinsats som är krav?
Amortera ner ditt blanco lite till. För du får tillbaka på skatten när du har billån
Min man som betalar kontantinsatsen, vill inte blanda in med honom för mkt i mitt Blanco lån. Det e ett Blanco lån på 250 och kreditkort 50 från bank norwegian
Tänkte betala av kreditkortet isåfall

så min man ska betala 100 tusen kontant för bilen/ o ta lån på 150 med mig som medsökande. De borde väl gå …

Min man som betalar kontantinsatsen, vill inte blanda in med honom för mkt i mitt Blanco lån. Det e ett Blanco lån på 250 och kreditkort 50 från bank norwegian
Tänkte betala av kreditkortet isåfall

så min man ska betala 100 tusen kontant för bilen/ o ta lån på 150 med mig som medsökande. De borde väl gå …
Då förstår jag. Det kommer nog gå bra.
Vad är det för bil ni ska köpa?

Jag tror inte det är några problem.

Jag undrar vad som hände 1 november dock

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp