Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Få 2020 årsinkomst tillgängligt så snabbt som möjligt på UC

Hej,

Nästa år kommer jag vara tvungen att flytta så snabbt som möjligt till en ny bostad... Då jag tjänat betydligt mer detta år än föregående år vill jag såklart söka bostadslån när årets inkomst finns tillgängligt på UC.

För att detta ska vara möjligt så antar jag att det enda jag kan göra är att godkänna deklarationen som den är utan att göra ändringar? Lägger ju vanligtvis mil då jag pendlar med bil till jobbet, men är redo att skippa detta om det betyder att jag kan flytta 2-3 månader tidigare.

Finns det något annat jag kan göra? Vet redan nu vad inkomsten för detta år blir!

Att skippa milen innebär ju också att din årsinkomst blir lite högre än när du dragit av dessa. Så det är nog win win

Att skippa milen innebär ju också att din årsinkomst blir lite högre än när du dragit av dessa. Så det är nog win win
Precis!

Det är såklart skönt o få tillbaka extra, men att kunna skriva några tusenlappar mer på ansökan gör stor skillnad!

Har samma önskemål men med komplikationen att jag har en skuldsanering som avslutas den 7/4. När syns nya årsinkomsten på en UC och när bör jag söka lånelöftet för att skuldsaneringen inte ska synas?

Årets sista lönespec visar väl hela årets lön. Lämna den till hyresvärden.

Du kan godkänna som den är direkt och sedan när den är registrerad kan du bara skicka in en ändring och skriva dit milen så uppdateras inkomsten sen.

Om man godkänner utan ändring, när registreras inkomsten då? Och när sker det med ändring?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp