Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Extralånet

Någon som har erfarenhet av att ansökt på 50 000kr och fått igenom det? Hur såg era förutsättningar ut?

Jag sökte om 50 för några månader sedan, men fick bara beviljat 20.

Då hade jag 14 någonting på UC och jag vet inte vad på Bisnode, och en betalningsanmärking (utmätningsförsök). De tog en bisnode. Jag hade en taxerad inkomst i 2021 på 160k ca. Inga ff.

Tack. Har inga anmärkningar, årsinkomst på ca 800k, dock 22 på uc pga av 9 uc förfrågningar men borde bli erbjuden runt 20 000kr

Tack. Har inga anmärkningar, årsinkomst på ca 800k, dock 22 på uc pga av 9 uc förfrågningar men borde bli erbjuden runt 20 000kr
Förlåt att jag frågar. Men hur kan man behöva låna 20 000 cirka från ett sånt skit-lån om man tjänar som du det vill säga nästan 70 000 innan skatt i månaden?
Med din goda inkomst kan du nog livnära dig på den ett tag för att isåfall senare kunna få ett riktigt schysst erbjudande från ett banklån.

Förlåt att jag frågar. Men hur kan man behöva låna 20 000 cirka från ett sånt skit-lån om man tjänar som du det vill säga nästan 70 000 innan skatt i månaden?
Med din goda inkomst kan du nog livnära dig på den ett tag för att isåfall senare kunna få ett riktigt schysst erbjudande från ett banklån.
Yes fixk på nordea ett blanco på 900 000.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp