Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Extralånet.se/Canoxa Capital AB mail bara studsar

Sökte inatt och fick beviljat.
8.000 sökte fick samma summa beviljat. Ska betala tillbaka 9.000 om typ 2 månader vilket ger en helt klar överkomlig ränta sett till övriga aktörer.
Pengarna är redan på kontot.
Allt kom digitalt.

Jag har tagit samma lån fast med 3 månader.. tycker det är bra pris i jämförelse mot andra aktörer.. men de har haft detta under de senaste åren. Alltså att man lånar 8000 på 3 månader och betalar tillbaka 9tkr någonting.. Det som skiljer sig lite här gentemor Easycredit och liknande företag är att du inte betalar 3 x 3000 utan att du betalar beloppet på 9000 i klump på förfallodagen..

Affärsiden är väl att dom vill att man ska förlänga då många har svårt att betala denna större summa..

Skillnaden är också att Extralånet beviljar med anmärkning det gör inte dom andra.

Någon som vet om man kan göra en amorteringsplan via dessa som 38an och nätlån swisha in 500 kr varje månad?

Är nästan säker på att det går!

Någon som vet varför jag inte kommer förbi första sidan när jag ska ansöka om lån på extralånet? Och det enda sättet att komma förbi är att klicka i villkoren utan att skriva in sina personuppgifter mail+mobilnr, sen när jag kommer till instantor så verifierar jag med bank id men då står den bara och refreshar "clering nr+konto nr" ? Tog lån där förut men verkar ju inte fungera nu. Tacksam för snabba svar behöver brygga fram till fredag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp