Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Extralånet.se/Canoxa Capital AB mail bara studsar

Kollar man på alla bolag så är de två olika företag.

Precis, det är Canoxa/Extralånet som ansökt hos KF.

Har ett annat ärende med Catalunia/Nätlån också hos KF. Men de fick jag tag på, och lyckades lösa avb.plan.
Catalunia har granit inkasso
Extralånet och 38:an canoxa inkasso

Precis, det är Canoxa/Extralånet som ansökt hos KF.

Har ett annat ärende med Catalunia/Nätlån också hos KF. Men de fick jag tag på, och lyckades lösa avb.plan.
Otto hoppas det löser sig på bästa sätt för dig, att du får tag på rätt person.

Catalunia har granit inkasso
Extralånet och 38:an canoxa inkasso

Nu har jag ringt 08-654 22 22, och kom fram. Det var en tjej som svarade "Canoxa Kapital". Men sen när jag beskrev mitt ärende så sa hon att Canoxa bara tar emot mail på kundtjanst@canoxa.se. Senare när jag frågade om varför numret går till Catalunia Kapital, så harklade hon sig lite och sa att det "typ är ett dotterbolag".

Men vill man ha kontakt med Canoxa så går det bara via mail.

Nu har jag ringt 08-654 22 22, och kom fram. Det var en tjej som svarade "Canoxa Kapital". Men sen när jag beskrev mitt ärende så sa hon att Canoxa bara tar emot mail på kundtjanst@canoxa.se. Senare när jag frågade om varför numret går till Catalunia Kapital, så harklade hon sig lite och sa att det "typ är ett dotterbolag".

Men vill man ha kontakt med Canoxa så går det bara via mail.
Aha, då hör de ihop! Hoppas du får tag på rätt person. Jobbigt när man inte kan få kontakt via telefon och prata direkt.

Har städat bort dom flesta skitlånen som dom här tex. Men fick precis ett sms från "Extralanet" och "38an". Ett sms som såg du som var skrivet av tolvåring.

"Du, ge inte upp! Du kommer aTT KLARA DET."

Någon mer som fick det? Jag skickade ett mail och bad dem sluta med all smsutskick och reklam.

Det sms:t fick jag igår också. Ska tilläggas att även mitt lån är slutlöst hos dem och jag har inte för avsikt att låna där igen.

Jag har bytt mejl och hemligt mobilnr så får inget sms eller mejl längre från låneföretag mm.
Rätt gött

https://extralanet.se/

Har dessa lagt ner eller är det min browser som inte fungerar?

Lånar man 8.000 så vill dom efter två månader ha tillbaka 9.000 med alla räntor avgifter och uppläggningsavgifter. Helt okej i min värld men kommer till steget där dom ska kontrollera konto (steg 4) sen kommer jag inte alls vidare...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp