Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Grattis! Hur såg dina förutsättningar ut? Inkomst / förfrågningar / Bisnode-betyg
Enligt Minupplysning hade jag 5 ff innan ansökan och betyg 4 (pga anmärkningarna)

2019 deklarerad inkomst är 381 000 (pga bytte jobb under året, borde varit 440 000).
5 betalningsanmärkningar (varav 4 försvinner mars-september).
Hade redan beviljade krediter på 10 000 (Fairlo) och 35 000 (Ferratum), vet inte om dom tog det i beslutet.

Enligt Minupplysning hade jag 5 ff innan ansökan och betyg 4 (pga anmärkningarna)

2019 deklarerad inkomst är 381 000 (pga bytte jobb under året, borde varit 440 000).
5 betalningsanmärkningar (varav 4 försvinner mars-september).
Hade redan beviljade krediter på 10 000 (Fairlo) och 35 000 (Ferratum), vet inte om dom tog det i beslutet.
Hur tusan kan jag ha en etta?! Inga anmärkningar, dock dekl inkomst 2019 62tkr. 10ff. Påverkar det mer än anmärkningar alltså?

Hur tusan kan jag ha en etta?! Inga anmärkningar, dock dekl inkomst 2019 62tkr. 10ff. Påverkar det mer än anmärkningar alltså?
I upplysningskopian brukar jag ha en 1:a (inte fått den än för denna ansökan) men det är konstigt att dom skiftar så mycket

Då är Ferratum och Fairlo återbetalda. Kommer nog dock behålla båda kontokrediter som backup om det blir kris.
Förhoppningsvis tar dom inte ut ränta på outnyttjat belopp.. Det får man hålla koll på.

Fick ett Mail idag från dem om ett erbjudande dvs att man får 5 % lägre ränta då man varit kund tidigare.
Om nån är sugen så kan jag skicka över länken tror inte den är bunden till mig på nått sätt.
https://extralanet.se/kampanj-tidigare/

Fick ett Mail idag från dem om ett erbjudande dvs att man får 5 % lägre ränta då man varit kund tidigare.
Om nån är sugen så kan jag skicka över länken tror inte den är bunden till mig på nått sätt.
https://extralanet.se/kampanj-tidigare/
Har också fått den, kommer inte utnyttja den, Fairlo är väl billigare och har mycket trevligare kundtjänst. Antar att man måste ha varit kund tidigare får att kunna använda länken

Har också fått den, kommer inte utnyttja den, Fairlo är väl billigare och har mycket trevligare kundtjänst. Antar att man måste ha varit kund tidigare får att kunna använda länken

Ja jag antar att man måste varit kund sen tidigare men man vet ju aldrig hehe.
Jag kommer inte heller ta något lån där då jag inte har behov av det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp