Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Direkt efter jag tryck på ansök hos extralånet, nätlån och 38an får jag upp kredit medges ej, dom tar ingen bisnode på mig och jag uppfyller alla deras grundkrav.
Så jag slängde iväg ett mail och frågade varför det blir så och fick till svar att dom spärrat mig då jag ångrat och betalt in många av mina lån jag haft hos dom innan i förtid, alltså innan förfallodagen på fakturan.
Hade jag vetat att dom spärrade en för det så hade jag inte gjort så.. men kan iaf vara bra att veta för er andra som fortfarande kan låna där.

Så jävla skumt, har du gjort så hos just Extralånet någon gång?

Så jävla skumt, har du gjort så hos just Extralånet någon gång?
Jag tror inte hos just extralånet men vet att jag gjort det hos nätlån iaf..
Men jävligt sjukt att man blir spärrad pga det. Har ställt frågan om dom kan ta bort den spärren så får se vad dom svarar..

Grymt, har lånat massor av 38:an och Extralånet. Samma ägare och de är väldigt trevliga enligt mig och lätta att komma överens med.

Inget lån jag ska ta personligen i dagsläget men bra för er andra att låna utan UC men för helvete, sköt lånet era speltorskar. Detta är ett av de trevligaste bolagen där ute på lånemarknaden så hoppas inte massa idioter förstör genom att låna och inte återbetala.
”Sköt lånet era speltorskar”????
Ta några minuter och varva ner vet jag. så länge du är här på forumet förolämpar du inte NÅGON.

Mitt förslag är därför att du antingen omformulerar din helt ointelligenta fras eller försvinner självmant så du slipper förnedringen att bli utkastad

”Sköt lånet era speltorskar”????
Ta några minuter och varva ner vet jag. så länge du är här på forumet förolämpar du inte NÅGON.

Mitt förslag är därför att du antingen omformulerar din helt ointelligenta fras eller försvinner självmant så du slipper förnedringen att bli utkastad
Bra du reagerar, synd de va 1.5 år sen.

Direkt efter jag tryck på ansök hos extralånet, nätlån och 38an får jag upp kredit medges ej, dom tar ingen bisnode på mig och jag uppfyller alla deras grundkrav.
Så jag slängde iväg ett mail och frågade varför det blir så och fick till svar att dom spärrat mig då jag ångrat och betalt in många av mina lån jag haft hos dom innan i förtid, alltså innan förfallodagen på fakturan.
Hade jag vetat att dom spärrade en för det så hade jag inte gjort så.. men kan iaf vara bra att veta för er andra som fortfarande kan låna där.

samma här för mig med extralånet. Tog 10 k, betalade in efter 30 dagar och nu evigt spärrad...

samma här för mig med extralånet. Tog 10 k, betalade in efter 30 dagar och nu evigt spärrad...
Man undrar ju lite kring deras affärsidé att spärra folk som betalar i tid :facejoy:

Euroloan är likadana, betalade tillbaka på 14 dar till dom o fick livstidsspärr.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp