Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Stämmer enligt bolagen i fråga...

Medel på creditsafe och 4 i betyg på bisnode, 360.000 i inkomst inga anmärkningar, tror ni man kan få låna ca 40.000 då, är dem hårda i sina bedömningar?

Nu gäller inte det här Extralånet men jag har blivit ”erbjuden” en höjning av krediten hos Divide. Tackade dock nej när jag fick veta att Bisnode skulle involveras. Hade kasst betyg då men lite bättre idag.

Hur fick du denna förfrågan ? Och var det höjning över 25 k allså?

Via meddelandefunktionen på hemsidan. Fick erbjudande av kundtjänst om utökad kreditlimit då jag var med i första lanseringen. Ja, jag har 25k beviljat sedan tidigare men det diskuterades aldrig hur hög kreditlimit det handlade om då jag tackade nej..

Hur fick du denna förfrågan ? Och var det höjning över 25 k allså?

Via meddelandefunktionen på hemsidan. Fick erbjudande av kundtjänst om utökad kreditlimit då jag var med i första lanseringen. Ja, jag har 25k beviljat sedan tidigare men det diskuterades aldrig hur hög kreditlimit det handlade om då jag tackade nej..

Då kanske det är på g:)

Ni som har sökt detta

Har det tagits creditsafe eller bisnode ??

Tänker att dom tar bisnode över ett visst belopp ?

Har sökt 2 ggr och dem tog bisnode båda gångerna. 50 k och 10 k
Avslag med betyg 4 men kanske för att dem kollar bank transaktioner (instantor)

fick faktiskt beviljat idag på 10.000, har sökt så många gånger där nu och fått avslag men gick idag! inget som ändrats mer än att anmärkningarna har blivit äldre.

sökte senast förra veckan och avslag. så man kan nog har tur där ibland för er som med blivit nekade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp