Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Det kan bara slå tillbaka mot oss som har lån hos dom, ser inte vilken nytta det skulle göra?
Tror faktiskt att dom lärt sig läxan :)
Tror jag med! Kommer nog ej att hända igen! Enligt han Johan är dom ett litet låneföretag och skulle dom få in anmälningar mot sig kanske dom upphör och vad händer då? Dom fick väl så mycket ansökningar så det snurrade till sig för dom!

Gjort är gjort så det är ju svårt att ändra på...
Men jag tycker faktist att man kan skicka ut ett Mail eller brev till sina kunder och informera om detta och visa att man beklagar det som hänt.
Det är väl endå det minsta man kan göra ?

Sådär, då har jag amorterat bort 25000 kr på blanco med detta lånet.
Behållt hälften på fonder o sparkonto.

Målet nu är att amortera 5000 kr extra denna lönen o i mars. Sedan ta skattepengarna runt 10 000 kr. Då har jag max 30 000 kr kvar på detta lånet!

Är man dum som tänker så här? Att hellre ha sparat än att amortera av allt.

Gjort är gjort så det är ju svårt att ändra på...
Men jag tycker faktist att man kan skicka ut ett Mail eller brev till sina kunder och informera om detta och visa att man beklagar det som hänt.
Det är väl endå det minsta man kan göra ?
Ja det kan man tycka!

Pala - Har du mer avkasatning på dina fonder och sparkonto än vad räntan på tex detta lånet är?

Varför försvarar ni lånebolagen när de gör fel? Om en låntagare gör fel, då straffas man ju det tredubbla.

Varför försvarar ni lånebolagen när de gör fel? Om en låntagare gör fel, då straffas man ju det tredubbla.
Inte försvarar direkt! Men ett allvarligt fel har dom gjort absolut! Men tycker som det skrevs ovan att en information o ursäkt till drabbade hade varit på sin plats!

Jag ser inte hur det gynnar oss som har ett lån genom extralånet om 100 personer anmäler dom till finansinspektionen?

Har skrev i fel tror. Skulle tillhöra Wasa!
Betalar mer i ränta än jag får i avkastning. Men man måste ha tålamod

Var det någon som fick större belopp beviljat på nya extralånet (10-25k)efter att betalat tillbaka alla skulder hos deras andra bolag 38 och nätlån? Och efter att fått det nya extralånet kunde även ansöka och få godkänt nya lån igen hos 38 och nätlån efter det?

Hoppas ni förstod vad jag mena haha!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp