Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Till mig säger dom att jag måste betala av alla lån hos 38an, Nätlån och Extralånet innan dom kan erbjuda nåt, spydiga som satan, å mitt extralån löste jag lååångt innan förfallodagen just för att få detta lån. Har bara ett på 3000 hos 38an. Aldrig haft nåt på Nätlån. Funderar på spärra mej här nu pga Johans spydighet. Andra kan enligt Konsumetverkets riktlinjer
ha 4 olika lån hos dom men jag får inte ha nåt efter varit trogen kund hos 38an å Extralånet enligt KOs riktlinjer. :D

Till mig säger dom att jag måste betala av alla lån hos 38an, Nätlån och Extralånet innan dom kan erbjuda nåt, spydiga som satan, å mitt extralån löste jag lååångt innan förfallodagen just för att få detta lån. Har bara ett på 3000 hos 38an. Aldrig haft nåt på Nätlån. Funderar på spärra mej här nu pga Johans spydighet. Andra kan enligt Konsumetverkets riktlinjer
ha 4 olika lån hos dom men jag får inte ha nåt efter varit trogen kund hos 38an å Extralånet enligt KOs riktlinjer. :D

Har ditt lån förfallit, eller ligger du efter med avbetalningsplanen för 38an lånet?

Har ditt lån förfallit, eller ligger du efter med avbetalningsplanen för 38an lånet?
Hehe nää, alltid betalat på tid varje gång, aldrig förlängt heller. Extralånet ja hade skulle va fullt betalt i juni, dom fick full ränta å allt å varit återkommade kund hela tiden. Hög CS score å nu blev man pissad på. Spärrar mej nu permanent

Hehe nää, alltid betalat på tid varje gång, aldrig förlängt heller. Extralånet ja hade skulle va fullt betalt i juni, dom fick full ränta å allt å varit återkommade kund hela tiden. Hög CS score å nu blev man pissad på. Spärrar mej nu permanent

Otroligt konstigt isåfall.

Får se om dom tagit Bisnode sen på Kivra. Den e ju inte så bra gissar ja men lika bra å va spärrad.
"Hej,
Bäst är om du löser med annan finansiering och löser den skuld som finns i 38an först.
Med vänliga hälsningar.
Johan"

Får se om dom tagit Bisnode sen på Kivra. Den e ju inte så bra gissar ja men lika bra å va spärrad.
"Hej,
Bäst är om du löser med annan finansiering och löser den skuld som finns i 38an först.
Med vänliga hälsningar.
Johan"
Fick exakt samma svar, och då har jag också varit en flitig kund hos dem länge och alltid betalat i tid.

"Hej,
Med vänliga hälsningar.
Johan"

Tror inte att dom tagit en kreditupplysning alls faktiskt. Det gjorde dom inte på mig. Dom meddelade mig att betala in dom aktuella skulderna jag har till Nätlån/Extralånet först, innan jag ansökte om deras stora lån.

Hej!!
Jag gjorde en ansökan för ca 1 timma sedan, hue länge har det dröjt för er andra att få besked? Tror ni jag måste vänta till i morgon?

Hej!!
Jag gjorde en ansökan för ca 1 timma sedan, hue länge har det dröjt för er andra att få besked? Tror ni jag måste vänta till i morgon?
Ja, vid den här tiden lör du få vänta tills imorgon. Men å andra sidan bör du både ha besked och pengar imorgon om ansökan beviljas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp