Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

38an har ja fått för mig att de känns som om att är man sk stamkund så har man alltid fått låna där igen trots inkasso-avdelning tex

Detta kan jag också bekräfta. Hamnat på Inkasso hos dom varje gång i säkert 10 år och får alltid låna igen.

Ansökte om 50k kl 00.30 och fick mail vid 9-tiden att jag var preliminärt beviljad 30k.

runt 12 fick jag mail om att lånet var utbetalt och vid 15-tiden så hade jag pengarna på kontot.

Så allt som allt så tycker jag att det gick mycket smidigt till :)

Fan.. Jag spärrade mig hos alla aktörer som hade lån under 10k.. "skit lån" Hade verkligen varit i behov av detta för att baka ihop massa småkrediter.. någon som vet om extralånet brukar ta bort egen begärda spärrar efter ett tag?

Fan.. Jag spärrade mig hos alla aktörer som hade lån under 10k.. "skit lån" Hade verkligen varit i behov av detta för att baka ihop massa småkrediter.. någon som vet om extralånet brukar ta bort egen begärda spärrar efter ett tag?

Jag spärrade mej hos dem för ett år sen (egen spärr). Jag skrev till dom att jag vill häva den. Dom bad mej skicka in ett papper (via vanlig post) där jag fick skriva att jag önskar häva spärren, en kopia på legitimationen samt min underskrift. Sen blev spärren hävd efter 2 veckor. Så ja det går. :)

Ansökte om 50k kl 00.30 och fick mail vid 9-tiden att jag var preliminärt beviljad 30k.

runt 12 fick jag mail om att lånet var utbetalt och vid 15-tiden så hade jag pengarna på kontot.

Så allt som allt så tycker jag att det gick mycket smidigt till :)
Grattis! Hur mkt har du i årsinkomst? Hur många ff på creditsafe ?

Så ser mailet ut när dom ger er avslag, för min del var det dock uppenbart då jag har en avbetalningsplan på deras inkasso-avdelning.
Har betalat av hela den till dom nu och ska försöka söka igen på fredag/måndag när dom bokfört min betalning.
Om inte deras pengar tagit slut då ;). Blir alltid fascinerad av hur mycket pengar det finns i de här småbolagen.

ansökte i tisdagskväll, fick besked om att de skall granska. Dock ej fått något slutgiltigt. Hur lång tid tog det för er?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp