Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Hej! Läste i denna tråd att extralånet använder sig av instantor. Kollade på instantors hemsida men det står inte så tydligt där vad exakt de kollar på och hur långt bak i tiden. Undrar hur det måste se ut på mitt konto för att få Extralånet beviljat? Har inkomst på 35000, inga andra lån, inga skulder och inga anmärkningar. Inte heller några ff. Däremot så handlar jag ALLT (till och med mat) via Klarna. Detta gör jag för att det känns tryggare så, det blir som ett skydd mot ev. bedrägerier. MEN, då syns ju alla Klarna betalningar på mitt bankkonto. Blir detta ett hinder när jag ska söka Extralånet? Ska jag betala allt "som vanligt" (via kortet alltså) i någon månad innan jag söker? Hur många månader bakåt kollar de? Anledningen till att jag vill söka just extralånet är att jag har tyvärr ingen deklarerad inkomst för 2020 (studerade fram till augusti) och då är det bara extralånet som gör egen bedömning (och inte blint kollar på deklarationen).

Är det ”enkelt” att bli beviljad hos Extralånet?
Jag har en 3:a i betyg på bisnode och många förfrågningar.
Tror ni man har någon chans då?

Vet någon om allt sker digitalt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp