Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Någon som fått via extralånet på siatone? Blev preliminärt beviljad på 20k och skulle komplettera med ID kort via mail. Handlägger de fort eller sakta? Vad skulle kunna tyda på ett avslag, antar de går igenom instantor efter att man blivit preliminärt beviljad och isåfall är jag körd för jag betalar mycket mer i lån i månaden än jag angav. Vet inte exakt vilken info de får från instantor.

Vi har mottagit en ansökan om lån från dig som vi nu har behandlat och genomfört en samlad kreditbedömning.

Vi kan preliminärt erbjuda dig ett lån på 25.000kr med en avbetalningstid på 60 månader. Månadskostnaden för dig blir då ca
565 kr som vi kommer att dra via autogiro varje månad.

Svara JA eller NEJ på detta mail om du vill ta det lånet.

Vad tror ni?

Vi har mottagit en ansökan om lån från dig som vi nu har behandlat och genomfört en samlad kreditbedömning.

Vi kan preliminärt erbjuda dig ett lån på 25.000kr med en avbetalningstid på 60 månader. Månadskostnaden för dig blir då ca
565 kr som vi kommer att dra via autogiro varje månad.

Svara JA eller NEJ på detta mail om du vill ta det lånet.

Vad tror ni?

är bara svara ja så kommer du ha pengarna innan veckan är slut

Fick göra samma och det gick super fort.
Lycka till!

De med SEB kan sedan ett år snart inte söka lån då de skyller på någonting som hade med SEB och instantor att göra enligt snubben. Har all mejlkorrespondens kvar för den som är intresserade.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp