Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extralånet - nu upp till 50.000 kr

Lycka till allihopa. Skriv gärna hur det går för er.
Det står att man ska kunna utöka lånet efter 4 månader med avbetalning. Undrar hur det är om man har deras andra lån på 8000 kr om det går att baka in i total summan. Får se imorgon

Det står att man ska kunna utöka lånet efter 4 månader med avbetalning. Undrar hur det är om man har deras andra lån på 8000 kr om det går att baka in i total summan. Får se imorgon

Jag har faktiskt haft 4 månader på avbetalning hos dom nu, pröjsar 500 i månaden.

Som hyenor på krigsstigen.

Om man mailar 38an o extralånet så är det samma person som svarar. Tror han heter Peter men är osäker. Det kanske är olika bolag men det är nog samma för jag ville förlänga både 38an o extralånet. Mailade båda bolagen och svaret såg exakt likadant ut och samma namn från den som skrev mailet så visst fan är det samma.

De är samma bolag. Jag har mailat och frågat för länge sen.
Står på deras sida nu att om man har Handelsbanken så kan man ej ansöka då Handelsbanken gjort något med sina villkor.

En kvalificerad gissning är att stackarna precis som GetDivide imorgon kommer ha 70 desperata mail som dom sedan kommer att svara "autoPilot" på :D

Så fort det dyker upp nått nytt är vi där direkt! Våra desperata försök att lösa skiten vi hamnat i

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp