Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extrajobb.

Det låter ju bra men jag frågar kfm själv nr det blir aktuellt:) man har ju ställt till det för sig så det räcker o blir över så jag kolla upp ändå,men det vore ju väldans bra:)

Det låter ju bra men jag frågar kfm själv nr det blir aktuellt:) man har ju ställt till det för sig så det räcker o blir över så jag kolla upp ändå,men det vore ju väldans bra:)

Gör så ! Ja tänker om man som Du arbetar enbart någon enstaka dag extra per månad borde inte ligga dig i fatet, men för Dig kan de generera ett par 100- lappar extra ut i månaden och de bör ju vara GULD VÄRT !! :)

Man får självklart behålla sina pengar från extrajobb om man har ett fast förbehållsbelopp. Däremot om du inte är skuldfri nästa gång dom kollar din inkomst drabbas du av det jag gjorde.

Man får självklart behålla sina pengar från extrajobb om man har ett fast förbehållsbelopp. Däremot om du inte är skuldfri nästa gång dom kollar din inkomst drabbas du av det jag gjorde.

Rätta mig om jag har fel, men Du verkar vara den ända som säger att Du har åkt på detta året därefter... Kan det vara så att Du oxå arbetade väldigt mycket extra, så det var en ansenlig summa som syntes?
Personligen bryr jag mig inte då jag har min månadslön om 40.750kr före skatt och har ingen betald övertid då den är bortförhandlad (jag måste arbeta övertid "gratis"), men tänker om någon har möjlighet att kanske ta ETT extra pass i månaden, så genererar det kanske en ökning om ca. 12.000kr extra i månaden och är det något dom hänger upp sig på...

Om man betalar av sina skulder på ett år så är det okej men vid mångårig löneutmätning så gör man upprepade kontroller, ibland en gång om året och för vissa vart annat år. Har du då tjänat mer än det du angett så kan du få ett lägre förbehållsbelopp.
Du är skyldig att anmäla inkomstökning.

Vid skuldsanering är det däremot summor mer än 3-4000 kr som är anmälningspliktigt annars kan Skusan avslutas.

Rätta mig om jag har fel, men Du verkar vara den ända som säger att Du har åkt på detta året därefter... Kan det vara så att Du oxå arbetade väldigt mycket extra, så det var en ansenlig summa som syntes?
Personligen bryr jag mig inte då jag har min månadslön om 40.750kr före skatt och har ingen betald övertid då den är bortförhandlad (jag måste arbeta övertid "gratis"), men tänker om någon har möjlighet att kanske ta ETT extra pass i månaden, så genererar det kanske en ökning om ca. 12.000kr extra i månaden och är det något dom hänger upp sig på...
Jag hade allt från 0- ca 6000 extra i månaden juni- december. Varierade ju väldigt olika beroende om det fanns jobb.

Då är det ju lika med semester ersättningen som även Lasseman har sagt att man FÅR behålla, men för mig är det runt 8000kr netto som betalas ut i juni lönen... Ca 12tkr brutto...
Skulle man ”åka på den oxå” i efterhand även då KF anser att den skall man behålla...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp