Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Extrajobb

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Är det någon som har tips på möjliga extrajobb? Gärna där det finns möjlighet att jobba hemifrån. Jobbar dagtid måndag-fredag i mitt ordinariejobb så skulle kunna vara tillgänglig kvällar samt helger. Någon som har tagit extrajobb för att dryga ut kassan? Vad har vi för erfarenheter av detta?

Det är jättesvårt att hitta ett extrajobb där man jobbar hemifrån som ger en inkomst som gör skillnad. Själv så jobbar jag extra som personlig assistent varannan helg och det ger mig 3800/mån extra efter skatt.

Förstår att det kan vara svårt att hitta ett extrajobb där man kan jobba hemifrån. Kan absolut tänka mig ett extrajobb där man inte jobbar hemifrån också. Personligassistent lät ju toppen, ett jättebra ekonomiskt tillskott ju! Bra jobbat!

Fler förslag eller erfarenheter? Måste dock kolla upp hur det fungerar när man har en heltids anställning hos kommunen, har tidigare fått till svar att man inte får jobba i kommunens vikariepool om man redan har en heltidstjänst. Någon som har koll på detta? Jag skulle ju givetvis kunna fråga min chef men jag skäms så oerhört

hemtjänsten?
biografvärd?
man kan dela ut reklam men jag tror att det är dåligt betalt!
om du har stort kontaktnät så kankse oriflame kan vara en extra inkomst, men då ska man orka var glad och hålla demos i sitt hem och sånt
jobba extra på helger i mataffären lönar sig, känner en lärare som gör det, som är ensamstående, det blir runt 4000 kr efter skatt

Lycka till, hoppas du hittar något!

Jag tycker absolut att du ska fråga men kanske facket sätter stopp. Då finns det många privata företag att kontakta. Ofta drivs dessa företag av föreningar där brukarna har stort inflytande och de är seriösa.
Det finns även en hel uppsjö bemanningsföretag som söker kvällspersonal inom lager och industri mm. Då kan det t.o.m vara en fördel att ha ett annat arbete då de oftast kräver en annan sysselsättning på minst 100 %
Googla eller hör av dig om du vill ha hjälp.

Jag arbetar också inom kommunen och kan inte arbeta extra inom kommunen då det då blir kvalificerad övertid vilket dom inte är så pigg på hehe och angående extra jobb har jag informerat min chef om det som sade att det var okey så länge det inte skedde inom en konkurerande verksamhet och inte påverkade mitt arbete.. Jag sa att jag ville ha mer personlig utveckling och därför sökta extra arbete.

Jag tycker absolut att du ska fråga men kanske facket sätter stopp. Då finns det många privata företag att kontakta. Ofta drivs dessa företag av föreningar där brukarna har stort inflytande och de är seriösa.
Det finns även en hel uppsjö bemanningsföretag som söker kvällspersonal inom lager och industri mm. Då kan det t.o.m vara en fördel att ha ett annat arbete då de oftast kräver en annan sysselsättning på minst 100 %
Googla eller hör av dig om du vill ha hjälp.
På minst 50% skulle det stå!

Kanske telefonintervjuare för marknadsföretag.

är också kommunanställd och som en del säjer så säjer de att man ej får jobba extra för typ konkurrerande bolag vilket jag skiter helt i
Så jag jobbar för ett privat bolag också som personlig assistent
Vad jag gör på min lediga tid ska de inte lägga sig i
Tilläggas att jag jobbar heltid i kommunen

Att väcka upp en 7år gammal tråd för något man skrivit om i andra trådar känns onödigt.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp