Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Extrajobb, löneutmätning

Det är väl sant iofs, dom har fortfarande mina 2 år gamla uppgifter för min utmätning, lönen är lägre med 4000kr på min nuvarande utmätning, boendesituation annorlunda. Inte hört något och jag tänker heller inte höra av mig.
Sen är de ju ändå så att jag aldrig får full lön någon månad någonsin pga vab, så kanske svårt att lägga märke till ändå.
har hört att dem går igenom med 12-24 månaders mellanrum för att säkerställa att allt är korrekt.

Har hört att dom numera får reda på det direkt efter första utbetalning då det är någon koll som görs via Skatteverket eller ngt
Ja. Om dem aktivt går in och kollar. Jag jobbade extra 1år. Även under mitt inledande, då räknade dem med den inkomsten. När jag fick avslag och min utmätning återupptogs uppgav jag aldrig mitt extra jobb. Dem tittade inte heller.. Jobbade därefter extra ännu ett år. Slutade med det nu i januari ett par månader innan jag fick inledande igen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp