Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Extracash nåbara?

Någon som fått beviljat lån hos extracash och fått pengarna? Jag ansökte för några dagar sedan och fick ett signerat underlag skickat till mig via Mail där det står det att pengarna ska betalas ut omgående, och en UC har tagits. Ska ta ca 12 timmar för pengarna att komma in på kontot, men har inte hört nåt sedan dess, och det är omöjligt att få tag på dem! Börjar bli orolig! Någon som lyckats få tag på dem?

Såg nu att det inte var extracash som gjort upplysningen, utan en annan långivare som jag trodde tog bisonde, och därför antog jag att det var extracash. Så tydligen har de inte ens tagit UC än. Har försökt ringa tusenlappen idag eftersom extracash inte har något nummer man kan ringa, men hamnar bara i kö, satt en timme, men inget svar. Går heller inte att lämna meddelande på någon av deras hemsidor. Är det nån som nyligen blivit beviljad av tusenlappen eller extracash och fått lånet utbetalt?

Såg nu att det inte var extracash som gjort upplysningen, utan en annan långivare som jag trodde tog bisonde, och därför antog jag att det var extracash. Så tydligen har de inte ens tagit UC än. Har försökt ringa tusenlappen idag eftersom extracash inte har något nummer man kan ringa, men hamnar bara i kö, satt en timme, men inget svar. Går heller inte att lämna meddelande på någon av deras hemsidor. Är det nån som nyligen blivit beviljad av tusenlappen eller extracash och fått lånet utbetalt?
Dom är nedlagda. Sökte för 2-3 veckor sen och inget hänt. Så släpp det.

Tog lån hos Extracash, och tog 3 dagar så var det utbetalt. Så verksamheten verkar igång.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp