Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Extracash dyrt alternativ

Jasså det är bara en mikroUC dom tar? Vad ställer dom för krav?

Ni som sökt..
Jag och säkerligen många andra hade varit oerhört tacksamma om ni kunde meddela ifall det blev full eller mikro- UC så fort ni får besked :)

Varför skulle det inte funka ? Jag har fått ett signerat skuldebrev tillbaka , hoppas bara på att få respons strax :) jag är kund hos tusenlappen har alltid fått beviljat där trotts högbelånad och högt underskott . , hoppas inte det ställer till .

Varför skulle det inte funka ? Jag har fått ett signerat skuldebrev tillbaka , hoppas bara på att få respons strax :) jag är kund hos tusenlappen har alltid fått beviljat där trotts högbelånad och högt underskott . , hoppas inte det ställer till .
Samma här, också fått signerat skuldebrev tillbaka och väntar på ett besked.

Jag fick precis svar från Tusenlappen att Extracash fungerar. Dock har de haft problem med ansökningarna så det kan ta lite längre tid än vanligt. Svar lär komma snart för oss som ansökt.

Någon som fått svar? Har gmail och där brukar tusenlappens bekräftelse hamna i skräpkorgen :) så kolla där ni som sökt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp