Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Expresslån avgift och sen?

Sökte ett lån hos expresslån i sensomras och fick en avgift på 379 kr. (Fick avslag) Ja, jag kunde läst på i frågorr och svar men tycker ändå det är väldigt fult av dem.

MEN sen fick jag brev om något jävla abonnemang för 379 spänn/ mån som jag inte tecknat hos dem. Skrev till dem att det inte är något jag är intresserad av och inte tecknat hos dem men fick ett svar tillbaka att jag kan få hjälp med dittan och dattan och jag kan slutebetala det genom att betala in en summa men inte betalat alls. Fått en räkning varje månad och även påminnelse med avgift på det här. Går det att häva det här på något sätt eller har jag missat nått ytterligare? För vad jag vet har jag inte "tecknat" något avtal med dom om det här.

Ring dom och tala om att du vill säga upp allting. Det gjorde jag.

Har för mig att det var någon ”3 månaders abonnemang”, det var ett tag sedan men tror jag minns rätt. Jätte fult av dom skällde ut dom på telefon

Ur villkoren:
6. Avgifter

Vår avgift ligger på 379:- för ansökan och gäller oavsett sökt/beviljat lånebelopp. Som registrerad kund hos oss betalar du 379:-/mån under tre månader. För denna låga avgift under 3-månader hjälper vi dig under denna tid till en grönare, sundare samt mer ansvarsfull kontroll av din personliga ekonomi.

Om du inte önskar konsultationstjänsten kan du även säga upp denna i förtid genom att maila in till oss på support@express-lan.com, du betalar då endast för den påbörjade kalendermånadens period. På samma sätt har du även möjlighet att förlänga tjänsten med oss i enlighet med önskemål.

Frågan är väl vad definitionen av registrerad kund är?

Tror aldrig jag någonsin läst att någon blivit beviljad av dem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp