Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Expresskredit låst uttag

Inte upplåst för mig än, kanske behöver betala en till faktura i tid till :D

Eftersom du har varit försenad med två eller fler fakturor i rad är dina uttagsmöjligheter stoppade. Det måste ha gått 120 dagar sedan det senaste tillfället för att du ska kunna göra uttag. Just nu har det gått 114 dagar. Detta har införts för att vi även i dessa tider ska kunna säkerställa att vi kan betjäna våra kunder på bästa möjliga sätt.

Läste detta nu på min sida, hoppas jag kan göra uttag om en vecka då, hade verkligen behövt de pengarna denna månaden. Sen har jag en ruta till som de skulle varit en höjnings knappt. Får se om den öppnas med samtidigt

Står samma för mej dock står det att det måste gått 270 dagar och det har endast gått 87 men hoppas ändå att dom tar bort spärren snart

Står samma för mej dock står det att det måste gått 270 dagar och det har endast gått 87 men hoppas ändå att dom tar bort spärren snart

De står så på min med igen, och det konstiga av allt är att jag hade det så i 90 dagar tror jag, sen öppnade dom det då jag skötte mina betalningar osv. Och sen gick jag in en dag och då var de låst igen och då hade dom låst för jag var sen med en räkning i maj månad :thinking::facejoy: och då öppnade de ändå upp i september. Tyckte de var lite fjantigt när de redan hade låst upp det en gång och jag hade skönt betalningarna fläckfritt sen maj. Tyvärr tror jag inte de släpper på dessa spärrar förens corona har lugnat ner sig och just nu ser det inte ut som det är på väg att göra det. :'(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp