Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Expert?

Någon expert som vågar sig på en tolkning av mina anmärkningar?
Vill veta i vilken grad de drar ner mitt uc betyg och varför?
Förstår mig på de anmärkningarna som är kopplade till CSN, Och antar att den från Intrum är en obetald skuld?
Men den högst upp, Där står det bara utmätning försök skuld obetald och inget mer? Varken nåt belopp eller vem det är ifrån?
Uppskattar de svaren jag får då det känns som ett ljus börjar visa sig.Screenshot_20190121-230058.png
Screenshot_20190121-230058.png

Vill också veta vilken av dessa anmärkningar som är farligast för uc betyget, Kan tillägga att mitt betyg är på 65% för tillfället och att ett skuldsaldo på 25k återstår.

Vill också veta vilken av dessa anmärkningar som är farligast för uc betyget, Kan tillägga att mitt betyg är på 65% för tillfället och att ett skuldsaldo på 25k återstår.

I mitt fall har typ alla anmärkningar varit "lika illa".
Har inte upplevt att betyget har varit extra illa beroende på vilken aktör som stått bakom anmärkningen.

Du har för övrigt ganska många notifikationer ifrån Instagram, är det lajks? :D

Den absolut värsta anmärkningen man kan ha är Utmätningsförsök/tillgångsundersökning. Det VET jag.

I mitt fall har typ alla anmärkningar varit "lika illa".
Har inte upplevt att betyget har varit extra illa beroende på vilken aktör som stått bakom anmärkningen.

Du har för övrigt ganska många notifikationer ifrån Instagram, är det lajks? :D
Hahaha, Ny bild uppladdad tenderar att va så då. ;)

Den absolut värsta anmärkningen man kan ha är Utmätningsförsök/tillgångsundersökning. Det VET jag.
Ok, Likt den jag har högst upp?
Kul att det är den sista jag kommer behöva vänta bara ut..
Står dock ingen fordringsägare eller summa på skuld. Är det vanligt?

Ja det är ju kfm som har gjort den. såhär står det för mig skuld 4.jpg

Så jag den kvar tills 27- Jan 2020. men mitt historiska skuldsaldo försvinner hösten 2020. Hur mycket påverkar historiskt skuldsaldo i mitt fall då mitt utmätningsförsök försvinner efter Jan - 2020? Någon som vet? Tillägg: har inga andra anmärkningar då mina skulder uppkom 2007 ca. Har dansa mellan jobben och undvikit kfm. Historiken visar att dom checkat mig vartannat år. Men nu är skiten över iaf. :)

Ok, Likt den jag har högst upp?
Kul att det är den sista jag kommer behöva vänta bara ut..
Står dock ingen fordringsägare eller summa på skuld. Är det vanligt?

den är tyvärr den tuffaste att ha, det är väldigt få som lånar ut till dig med den anmärkningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp