Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Existensminimun

Någon som vet vad existensminimum eller vad de heter ligger på för 1 vuxen och 2 barn 8, 11 år.

I den summan är väl inte boende inräknat? Hur är det med el, sophämtning och hemförsäkring?

Hittade den sidan men fattar inte för isåfall har jag 11450 kvar att leva på efter att boende är betalat. Och det är ju skit mycket. Något jag lätt skulle klara mig på.. och då ingår billån på 3000 och diesel 1500 och mat 4000

sen 3000 kvar till övriga räkningar som jag inte ens kommer upp i i räkningar. Kläder har jag inte köpt på många år.

Hittade den sidan men fattar inte för isåfall har jag 11450 kvar att leva på efter att boende är betalat. Och det är ju skit mycket. Något jag lätt skulle klara mig på.. och då ingår billån på 3000 och diesel 1500 och mat 4000

sen 3000 kvar till övriga räkningar som jag inte ens kommer upp i i räkningar. Kläder har jag inte köpt på många år.

Är du på väg att få utmätning?

De där uppgifterna är inte aktuella, är lite annorlunda efter 1 juni.
Kolla på kronofogdens hemsida, finns beräkningsmöjlighet där om ingen gjort om sidan

Det låter mycket men i förbehållsbeloppet ska el, försäkringar ingå.
Det du kan få utöver är en summa för medicin har för mig att den är runt 290 kr per månad, pendlingskort/bensin och avgift för fritids/dagis och hyran.
Har du två barn så kan det kanske komma upp i den summan du räknat ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp