Har pågående allt , men lånelöftet går ut nu om 2 månader , och då måste vi förlänga eller ta nytt. Vi behöver inte omvandla löftet till byggkredetiv än utan i början på nästa årLåter märkligt att du vill först ha förnyat lånelöfte för att omvandla till byggkreditiv senare? Ska du bygga nytt gäller ju inte det vanliga lånelöftet.
Är inte 100 då jag inte sitter på exakta siffror hur det ser ut i Sverige men att ha 300k i lån ses nog som ganska vanligt idag.Vi fick bolån hos min bank. Var livrädd pga jag hade blancolån på 300 k, historik med spel. Men dom frågade aldrig, vi fick dock dröja länge på svar och då frågade sambon om mina lån ställde till det. Dom svarade att det inte betydde något då folk har billån i den storleken. Hade bara ett synligt lån, så det har nog betydelse. Tjejen hade insats på typ 500 000 kr
Är inte 100 då jag inte sitter på exakta siffror hur det ser ut i Sverige men att ha 300k i lån ses nog som ganska vanligt idag.
Sbab tog bara en UC vid lånelöfte sedan inget mer på mig.Hej, om man fått lånelöfte, skrivit på avtalet och betalt in 10 %, nu återtar att betala resterande 5 % i insats samt pantbrev och lagfart, dessa har man dock inte, man kan nog få låna av banker, men är rädd för att banken ska ta en UC till innan övertagandet och backa ur, hur funkar det egentligen hur många gånger tar en bank UC innan man tillträtt huset ?
Vilken bank var detta?Vi fick bolån hos min bank. Var livrädd pga jag hade blancolån på 300 k, historik med spel. Men dom frågade aldrig, vi fick dock dröja länge på svar och då frågade sambon om mina lån ställde till det. Dom svarade att det inte betydde något då folk har billån i den storleken. Hade bara ett synligt lån, så det har nog betydelse. Tjejen hade insats på typ 500 000 kr
Ah jag har inga lån inga anmärkningar har fått beviljat 1 gång , sen har jag ett par såelinsättningar , har inte förstört kontantinsatsen eller något , detta va 2 månader sen jag spelade och har ett gäng insättningar , men är rädd att dem skall kolla det , behöver inte omvandla mitt lånelöfte till lån förens i februari , eller byggnadskreditiv då , vilken bank hade du ?Vi fick bolån hos min bank. Var livrädd pga jag hade blancolån på 300 k, historik med spel. Men dom frågade aldrig, vi fick dock dröja länge på svar och då frågade sambon om mina lån ställde till det. Dom svarade att det inte betydde något då folk har billån i den storleken. Hade bara ett synligt lån, så det har nog betydelse. Tjejen hade insats på typ 500 000 kr