Släppte mitt för ca 1,5-2 år sedan. Det var på ca 30 k kr. Fick avbetalningsplan med 800 kr/månad. Minskar knappt hos Svea till skillnad från Flexlimit som jag släppte nästan samtidigt och nu är bara räntan kvar (kapitalskulden är 0).Hur lång avbetalningsplan kan man få hos svea inkasso? Gäller 25000kr
Mvh
800 kr i månaden på 30000krSläppte mitt för ca 1,5-2 år sedan. Det var på ca 30 k kr. Fick avbetalningsplan med 800 kr/månad. Minskar knappt hos Svea till skillnad från Flexlimit som jag släppte nästan samtidigt och nu är bara räntan kvar (kapitalskulden är 0).
Men ringde Svea och frågade om de kan frysa räntan mot att jag höjer till 800 kr/mån och det gjorde de så nu kommer det minska snabbare.
Alltså jag höjde Flexlimit med 200 kr och fick fryst ränta på Everyday?
Går och går... det är vad jag förhandlade mig till och fick. rent ekonomiskt är det en dålig deal då skulden knappt har minskat men å andra sidan skulle jag inte klara av att betala mer och det skulle bli ännu större bakslag att det skickas till kf800 kr i månaden på 30000kr
Så lång tid går väl inte få hos svea? De bli ju ca 36 månader!
Hur mk betala Du totalt i månaden på everydayplus plus nu när du höjt och på hur många månaderSläppte mitt för ca 1,5-2 år sedan. Det var på ca 30 k kr. Fick avbetalningsplan med 800 kr/månad. Minskar knappt hos Svea till skillnad från Flexlimit som jag släppte nästan samtidigt och nu är bara räntan kvar (kapitalskulden är 0).
Men ringde Svea och frågade om de kan frysa räntan mot att jag höjer till 800 kr/mån och det gjorde de så nu kommer det minska snabbare.
Alltså jag höjde Flexlimit med 200 kr och fick fryst ränta på Everyday?
Jag har tre skulder hos Svea inkasso, betalar 1200 kr för en skuld som var på 80 k när jag släppte den, den kommer jag betala på 10 år (företagsskuld!) Den minskar inte nu men har inte möjlighet att höja betalning.Hur mk betala Du totalt i månaden på everydayplus plus nu när du höjt och på hur många månader