Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Everydayplus, lägga ner?

God morgon! Nån som vet om dessa håller på att lägga ner?

Everydayplus

De va bara en tanke. Såg att länkar till bra lån överst här på forumet är de borta och de har inte så många annonser på google längre.. och har inte fått nått svar på mejl på vet inte hur länge. Betalde en faktura i september men den står ännu som obetald när jag loggar in på min sida..

Hoppas att de funka pga att jag måste låna om igen :-(

Jag fick tyvärr oxå låna om där i dag, pengarna är nu på mitt konto, så de verkar fungera.

Ok , tack ! Jag se fram emot om det allt sluta !!!

Deras utlåning fungerar. Finns två anledningar till varför de inte ligger högst upp i listan. 1. De var listade som "nytt lån 2014", 2015 nu så :) 2. Enligt en tråd på forumet svarar de inte sällan på mail eller i telefon. Det känns inte bra, tar det osäkra före det säkra och rekommenderar någon annan istället. Testade med några andra relativt okända, Kontantfinans. Nu ska de ha omorganisation så blev inget med de heller (kanske senare därmed)... Får se vilka som kommer in här näst.

Omorganisation är allt jag vet, men vad jag förstod kommer allt rulla på som innan. Men väljer att avvakta i alla fall.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp