- Meddelanden
- 3 136
- Mottagna reaktioner
- 2 581
- Poäng
- 1 707
Ja, det blev drygt 20 tkr i skuld i slutändan.Hade ni Max kredit då när ni fick på 6 månader?
Ja, det blev drygt 20 tkr i skuld i slutändan.Hade ni Max kredit då när ni fick på 6 månader?
För min del gjorde de en s k blank förfrågan direkt när de fick in ärendet, det har aldrig hänt tidigare, utan enbart när man inte betalt i tid eller glömt att acceptera en amorteringsplan, d v s när de är på väg att skicka till KFM.Ok. tack för svar. Vet du om inkasso bolaget gör nån UC ?
För min del gjorde de en s k blank förfrågan direkt när de fick in ärendet, det har aldrig hänt tidigare, utan enbart när man inte betalt i tid eller glömt att acceptera en amorteringsplan, d v s när de är på väg att skicka till KFM.
För min del gjorde de en s k blank förfrågan direkt när de fick in ärendet, det har aldrig hänt tidigare, utan enbart när man inte betalt i tid eller glömt att acceptera en amorteringsplan, d v s när de är på väg att skicka till KFM.
Jag hade så hos förskottslön, fick kravet sent, Svea skickade mitt ärende vidare o gjorde blank fft, från 19,9% till 69,6%.. Men jag ringde till dem o pratade med två personer, båda total nekade att de skulle ta bort den, fast det var posten som slarvade. Men så skrev jag en överklagande och fick till svar av en tredje person att de skulle ta bort ffr om jag betalar in senast den sista denna månaden, det var väldigt skönt!
Så har det alltid varit för mej förut, men inte denna gång, de tog en blank direkt! Kanske är det storleken på en enskild skuld som är avgörande?