Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Everydayplus inkasso

Hej ! Funderar på att släppa mitt everydayplus till inkasso.Har idag en skuld där på 19000 som bara växer,frågan är om man kan räkna med att få avbetalningsplan på 12 månader hos Svea på det villket jag läst här några har fått? Är lite rädd för att dom inte går med på det,vad har ni för erfarenheter av detta ?

God förmiddag!!
Har också fullt på Everdayplus.. torde väll ligga på en 19000 kr med ränta ... Kommer också släppa detta till inkasso, de sa att efter fyra missade fakturor så skickas det vidare till inkasso.
På mindre summor har jag bara fått på tre månader hos svea men med högre belopp borde det nog att få längre avbetalningsplan.
Hoppas som du!

Har dock så mycket andra skulder att jag nog får släppa allt till kfm...

Hej ! Funderar på att släppa mitt everydayplus till inkasso.Har idag en skuld där på 19000 som bara växer,frågan är om man kan räkna med att få avbetalningsplan på 12 månader hos Svea på det villket jag läst här några har fått? Är lite rädd för att dom inte går med på det,vad har ni för erfarenheter av detta ?
Dom brukar gå med på högst 6 mån.. Men hoppas du får 12

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp